Ar žinote, kad...

Kas penktas sutiktas kompiuteriu besinaudojantis žmogus bent kartą yra apsipirkęs internetu. Šie skaičiai tik auga, kadangi e-parduotuvėse prekių kainos visada bus mažesnės dėl mažesnių fiksuotų išlaidų Jums!

Šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas
GRĮŽTI Į NAUJAUSIUS
Sukurta: 2010 m. kovo 4 d., 11:59

Su el. prekyba arba kitokio pobūdžio internetiniu verslu susidūrusiam pirmą kartą žmogui ar įmonei labai aktualus klausimas - kaip pasiekti aukštus reitingus paieškos sistemose kaip Google.

Kaip žinote, įvedus atitinkamą raktinį žodį Google paieškos laukelyje Jums pateikiamas sąrašas tinklalapių, kurių tematika vienaip arba kitaip susijusi su Jūsų paieškos fraze. Google visas svetaines vertina pagal šimtus ar net tūkstančius kriterijų, to pasekoje vienos svetainės rodomos pirmame puslapyje aukščiausiose pozicijose (vertinamos Google paieškos sistemos kaip labiausiai atitinkančiomis užklausą), o kitos svetainės reitinguojamos žemiau arba išvis net nepatenka į paieškos rezultatų sąrašą. Todėl pasistengsiu trumpai paaiškinti kokius darbus reikia atlikti, kad Jūsų svetainė pasiektų kuo geresnius rezultatus.

Optimizavimo paieškos sistemoms principas

Bet kokio tinklalapio optimizavimo paieškos sistemoms principas yra toks:

  • Vidinis tinklalapio optimizavimas (kitaip tariant turinio, tekstų optimizavimas);
  • Išorinis optimizavimas, t.y. nuorodų kiekis iš kitų tinklalapių į Jūsiškį.

Pagal subjektyvius duomenis, turinio optimizavimas lemia 25% rezultatų, o kiti 75% priklauso nuo išorinių nuorodų į Jūsų tinklalapį kiekio. Tačiau nepriimkite šių procentų už gryną pinigą, teisingai atlikus išorinio svetainės optimizavimo darbus, likę 25% turinio tobulinimui tampa esminiais. Visus darbus, tiek vidinio optimizavimo, tiek išorinio geriausia atlikti lygiagrečiai.

Išorinis optimizavimas

Google paieškos sistema kiekvienam tinklalapiui suteikia reitingą (angl. PageRank), kuris pateikiamas viešai, nuo 0 iki 10. Kuo Jūsų svetainės didesnis reitingas, tuo didesnį svertą ir galią Jūsų tinklalapis turi prieš Jūsų varžovų tinklalapius.

Šis reitingas apskaičiuojamas pagal išorinių nuorodų (nuorodų iš kitų tinklalapių) kiekį ir tų tinklalapių nuosavą reitingą. T.y. Nuoroda iš tinklalapio A, kuris turi reitingą 5 yra daug vertingesnė, nei iš kitų 10 tinklalapių su reitingu 1. Rinkdamiesi partnerius, atkreipkite dėmesį į jų tinklalapio reitingą ir jame esantį turinį, jei to tinklalapio tematika ta pati ar bent jau panaši, ši nuoroda Google sistemos bus traktuojama kaip labai kokybiška ir gera.

Kaip gauti tų nuorodų:

  • Susirasti panašių tinklalapių (bet nebūtina), kurie norėtų apsikeisti nuorodomis su Jumis (rekomenduotina tekstinėmis, ne paveikslėlio pavidalo)
  • Užregistruoti savo tinklalapį internetiniuose kataloguose (nemokamų lietuviškų jau dabar suskaičiuojame virš 30)
  • Arba suktis negražiai ir nuorodas tiesiog pirkti iš kitų tinklalapių savininkų už mėnesinį mokestį.

Kuo daugiau įeinančių nuorodų turite, ir kuo mažiau išeinančių iš Jūsų tinklalapio - tuo geriau Jūsų tinklalapiui (dažniausiu atveju, tačiau yra išimčių). Daugiau apie tai galite paskaityti anglų kalba Endpoint.com tinklaraštyje.

Vidinis tinklalapio optimizavimas

Turint gerą tinklalapio reitingą prasideda aršiausia kova su varžovais dėl menkiausių skirtumų tarp siekiamų pozicijų paieškos rezultatuose. Tuomet susimastoma apie teksto kokybės gerinimą tinklalapyje. Kas yra ta teksto "kokybė"? Tai turinio unikalumas (visi žinome apie egzistuojančią savybę "skolintis" tekstų, pastraipų fragmentus iš kitų šaltinių), raktinių žodžių ir frazių būvimas tekstuose. Yra daug tinklalapių, kuriuose prirašyta galybė META KEYWORDS laukeliuose tokių raktinių žodžių ir frazių, kurių visiškai net nėra tinklalapyje. Google paieškos sistema tokius dalykus pastebi ir paprasčiausiai šiuos nurodytus raktinius žodžius ignoruoja.

Tekstuose saikingai panaudokite kai kurių raktinių žodžių ar frazių pastorinimą, pasvirimą, didesnį šrifto dydį ten kur jo reikia ir antraštės H1 (pirmo lygmens antraštė), H2 (antro), H3 (trečio) ir t.t..

Todėl mūsų siūlomo e-prekybos sprendimo turinio valdymo sistemos tekstų redaktorius turi visus turinio optimizavimui reikalingus įrankius.

 

Daugiau teksto optimizavimą ir ne tik rasite Searchenginejournal.com straipsnyje.

GRĮŽTI Į NAUJAUSIUS

© 2007-2013 Sigitas Povilaitis veikiantis pagal individualios veiklos vykdymo pažymą,
išduotą 2011-09-12, nr. (322)-G18-2148

Kontaktai:

Dirbame: I - IV nuo 8.00 iki 17.00, V nuo 8.00 iki 16.00

Pasiteiravimui: 8 608 86878